ا
-
ادیب، یوسف
چارچوبی برای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی «کار و فناوری» (با تأکید بر دوره متوسطه اول) [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 33-60]
-
ادیب منش، مرزبان
ملاحظات روششناختی پژوهش در حیطه برنامه درسی در ایران و آمریکا [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 95-120]
-
انصاری، علیرضا
ارائه مدل مفهومی طراحی آموزشی مبتنی بر شبکههای اجتماعی (IDMSN) و اعتبارسنجی آن [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 7-32]
-
ایمانی، نفیسه
بررسی کیفیت پذیرش ارزش های چندفرهنگی در فضای آموزشی: مطالعه موردی یک دبستان دخترانه [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 99-124]
ب
-
بحرینی، مسعود
تحلیل محتوی کتاب درسی زبان انگلیسی پایه نهم بر اساس فرهنگ و هویت ایرانی- اسلامی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 125-144]
ج
-
جمال آبادی، منا
مطالعه تجربی تأثیر برنامه درسی صلح محور بر مدیریت خشم کودکان پیش دبستانی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 53-94]
چ
-
چراغ ملایی، لیلا
ارائه مدل مفهومی طراحی آموزشی مبتنی بر شبکههای اجتماعی (IDMSN) و اعتبارسنجی آن [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 7-32]
ح
-
حجی زواره ای، راحله
تحلیل مقایسه ای هژمونی فرهنگی در برنامه درسی پنهان متون بینالمللی آموزش زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 21-46]
-
حسینی، سید کمال الدین
بررسی مضامین و تعارضات فرهنگی در محتوای کتابهای فارسی دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 47-72]
-
حسینی خواه، علی
ماهیت و دلالت یادگیری مبتنی بر پروژه در گستره برنامه درسی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 95-134]
خ
-
خوشبخت، فریبا
مطالعه تجربی تأثیر برنامه درسی صلح محور بر مدیریت خشم کودکان پیش دبستانی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 53-94]
د
-
دهقانی، مرضیه
تحلیل مقایسه ای هژمونی فرهنگی در برنامه درسی پنهان متون بینالمللی آموزش زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 21-46]
ز
-
زند، علی
دلالت های تربیتی مفهوم دانش قدرتمند برای نظریه برنامه درسی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-30]
س
-
سراج، فرشته
تحلیل محتوی کتاب درسی زبان انگلیسی پایه نهم بر اساس فرهنگ و هویت ایرانی- اسلامی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 125-144]
-
سراجی، فرهاد
تحلیل موانع هوشمندسازی مدارس در مرحله اجرا بر اساس نظریههای نوآوری آموزشی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 153-176]
-
سلسبیلی، نادر
ارزیابی برنامه درسی ملی تدوین شده جمهوری اسلامی ایران بر اساس ملاکهای برگرفته از دانش نظری حوزه مطالعات برنامه درسی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 65-98]
-
سلطانی، اصغر
ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه تدریس کامیاب ادراک شده (مورد مطالعه؛ دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 153-174]
-
سلیمانی، فاطمه
تحلیل موانع هوشمندسازی مدارس در مرحله اجرا بر اساس نظریههای نوآوری آموزشی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 153-176]
ش
-
شفیع پور مطلق، فرهاد
ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه تدریس کامیاب ادراک شده (مورد مطالعه؛ دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 153-174]
-
شفیعی، مریم
مطالعه تجربی تأثیر برنامه درسی صلح محور بر مدیریت خشم کودکان پیش دبستانی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 53-94]
ص
-
صادقی، علیرضا
نقد نظریه رایج برنامه درسی پنهان؛ ضرورت چرخش پارادایمی از برنامه درسی قصد نشده به برنامه درسی قصد شده [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 123-144]
-
صرامی، غلامرضا
ارائه مدل مفهومی طراحی آموزشی مبتنی بر شبکههای اجتماعی (IDMSN) و اعتبارسنجی آن [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 7-32]
ع
-
عاصی، سید میصطف
میزان به کارگیری اصول گرایس در انشای دانشآموزان پایه هشتم [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 31-52]
-
عالی، مرضیه
تحلیل مقایسه ای هژمونی فرهنگی در برنامه درسی پنهان متون بینالمللی آموزش زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 21-46]
-
عباس پور، عباس
بررسی تطبیقی نظام برنامه درسی مبتنی بر شایستگی ها در برنامه تربیت معلم دوره ابتدایی کشورهای مالزی، هندوستان و ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 23-64]
-
عزتی، محمدرضا
چارچوبی برای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی «کار و فناوری» (با تأکید بر دوره متوسطه اول) [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 33-60]
-
عصاره، علیرضا
ماهیت و دلالت یادگیری مبتنی بر پروژه در گستره برنامه درسی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 95-134]
-
عصاره، علیرضا
رابطه سبکهای تفکر با راهبردهای یادگیری دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه، رشته ریاضی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 129-152]
غ
-
غیاثیان، مریم السادات
تحلیل محتوی کتاب درسی زبان انگلیسی پایه نهم بر اساس فرهنگ و هویت ایرانی- اسلامی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 125-144]
ف
-
فتحی آذر، اسکندر
چارچوبی برای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی «کار و فناوری» (با تأکید بر دوره متوسطه اول) [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 33-60]
-
فردانش، هاشم
دلالت های تربیتی مفهوم دانش قدرتمند برای نظریه برنامه درسی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-30]
-
فرهوش، معصومه
رابطه سبکهای تفکر با راهبردهای یادگیری دانشآموزان دختر پایه دوم متوسطه، رشته ریاضی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 129-152]
ق
-
قاسم پور، حسین
بررسی تطبیقی برنامه درسی آموزش انشا در دوره متوسطه آلمان و ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 99-128]
-
قمری، حیدر
ارزشیابی محتوای درس تاریخ ادبیات دوره دوم متوسطه بر اساس مؤلفه های "جامعیت" و "صحت و اعتبار علمی" [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 135-152]
ک
-
کاظمی، علیرضا
بررسی مضامین و تعارضات فرهنگی در محتوای کتابهای فارسی دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 47-72]
-
کدیور، پروین
ارائه مدل مفهومی طراحی آموزشی مبتنی بر شبکههای اجتماعی (IDMSN) و اعتبارسنجی آن [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 7-32]
-
کرامتی، انسی
بررسی مضامین و تعارضات فرهنگی در محتوای کتابهای فارسی دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 47-72]
گ
-
گندمی، فهیمه
چیستی پژوهش تاریخی در مطالعات برنامه درسی از یک موضع پستمدرن [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 1-22]
م
-
محمدی، مهدی
مطالعه تجربی تأثیر برنامه درسی صلح محور بر مدیریت خشم کودکان پیش دبستانی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 53-94]
-
محمدی، مهدی
جایگاه ادبیات کودک در کتاب های درسی مقطع ابتدایی ایران [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 61-94]
-
محمودی، فیروز
چارچوبی برای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی «کار و فناوری» (با تأکید بر دوره متوسطه اول) [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 33-60]
-
مصلایی، مریم
ردیابی مؤلفههای برابری آموزشی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 73-98]
-
مظاهری، حسن
تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامههای درسی مطابق با برنامه درسی ملی [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 143-170]
-
ملکی، حسن
بررسی تطبیقی نظام برنامه درسی مبتنی بر شایستگی ها در برنامه تربیت معلم دوره ابتدایی کشورهای مالزی، هندوستان و ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 23-64]
-
منتظر، غلامعلی
ارائه مدل مفهومی طراحی آموزشی مبتنی بر شبکههای اجتماعی (IDMSN) و اعتبارسنجی آن [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 7-32]
-
مهدوی هزاوه، منصوره
بررسی تطبیقی نظام برنامه درسی مبتنی بر شایستگی ها در برنامه تربیت معلم دوره ابتدایی کشورهای مالزی، هندوستان و ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 23-64]
-
مهدی زاده، بتول
میزان به کارگیری اصول گرایس در انشای دانشآموزان پایه هشتم [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 31-52]
-
مهربان، زهرا
تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامههای درسی مطابق با برنامه درسی ملی [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 143-170]
-
مهرمحمدی، محمود
دلالت های تربیتی مفهوم دانش قدرتمند برای نظریه برنامه درسی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-30]
-
مهرمحمدی، محمود
بررسی تطبیقی نظام برنامه درسی مبتنی بر شایستگی ها در برنامه تربیت معلم دوره ابتدایی کشورهای مالزی، هندوستان و ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 23-64]
ن
-
نصر، احمد
ملاحظات روششناختی پژوهش در حیطه برنامه درسی در ایران و آمریکا [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 95-120]
-
نعمت زاده، شهین
میزان به کارگیری اصول گرایس در انشای دانشآموزان پایه هشتم [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 31-52]
-
نوری، علی
مبانی عصب- فرهنگی یادگیری و رشد: به سوی یک برنامه درسی پاسخگو به فرهنگ [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-20]
-
نوشادی، ناصر
ردیابی مؤلفههای برابری آموزشی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 73-98]
ه
-
هواس بیگی، فاطمه
نقد نظریه رایج برنامه درسی پنهان؛ ضرورت چرخش پارادایمی از برنامه درسی قصد نشده به برنامه درسی قصد شده [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 123-144]
ی
-
یوسفی، مریم
ماهیت و دلالت یادگیری مبتنی بر پروژه در گستره برنامه درسی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 95-134]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد