نمایه نویسندگان

ا

  • ادیب، یوسف چارچوبی برای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی «کار و فناوری» (با تأکید بر دوره متوسطه اول) [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 33-60]
  • ادیب منش، مرزبان ملاحظات روش‌شناختی پژوهش در حیطه برنامه درسی در ایران و آمریکا [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 95-120]
  • انصاری، علیرضا ارائه مدل مفهومی طراحی آموزشی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی (IDMSN) و اعتبارسنجی آن [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 7-32]
  • ایمانی، نفیسه بررسی کیفیت پذیرش ارزش های چندفرهنگی در فضای آموزشی: مطالعه موردی یک دبستان دخترانه [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 99-124]

ب

  • بحرینی، مسعود تحلیل محتوی کتاب درسی زبان انگلیسی پایه نهم بر اساس فرهنگ و هویت ایرانی- اسلامی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 125-144]

ج

  • جمال آبادی، منا مطالعه تجربی تأثیر برنامه درسی صلح محور بر مدیریت خشم کودکان پیش دبستانی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 53-94]

چ

  • چراغ ملایی، لیلا ارائه مدل مفهومی طراحی آموزشی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی (IDMSN) و اعتبارسنجی آن [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 7-32]

ح

  • حجی زواره ای، راحله تحلیل مقایسه ای هژمونی فرهنگی در برنامه درسی پنهان متون بین‌المللی آموزش زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 21-46]
  • حسینی، سید کمال الدین بررسی مضامین و تعارضات فرهنگی در محتوای کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 47-72]
  • حسینی خواه، علی ماهیت و دلالت یادگیری مبتنی بر پروژه در گستره برنامه درسی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 95-134]

خ

  • خوشبخت، فریبا مطالعه تجربی تأثیر برنامه درسی صلح محور بر مدیریت خشم کودکان پیش دبستانی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 53-94]

د

  • دهقانی، مرضیه تحلیل مقایسه ای هژمونی فرهنگی در برنامه درسی پنهان متون بین‌المللی آموزش زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 21-46]

ز

  • زند، علی دلالت های تربیتی مفهوم دانش قدرتمند برای نظریه برنامه درسی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-30]

س

  • سراج، فرشته تحلیل محتوی کتاب درسی زبان انگلیسی پایه نهم بر اساس فرهنگ و هویت ایرانی- اسلامی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 125-144]
  • سراجی، فرهاد تحلیل موانع هوشمندسازی مدارس در مرحله اجرا بر اساس نظریه‌های نوآوری آموزشی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 153-176]
  • سلسبیلی، نادر ارزیابی برنامه درسی ملی تدوین شده جمهوری اسلامی ایران بر اساس ملاک‌های برگرفته از دانش نظری حوزه مطالعات برنامه درسی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 65-98]
  • سلطانی، اصغر ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه تدریس کامیاب ادراک شده (مورد مطالعه؛ دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 153-174]
  • سلیمانی، فاطمه تحلیل موانع هوشمندسازی مدارس در مرحله اجرا بر اساس نظریه‌های نوآوری آموزشی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 153-176]

ش

  • شفیع پور مطلق، فرهاد ارائه مدلی جهت ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه تدریس کامیاب ادراک شده (مورد مطالعه؛ دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان) [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 153-174]
  • شفیعی، مریم مطالعه تجربی تأثیر برنامه درسی صلح محور بر مدیریت خشم کودکان پیش دبستانی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 53-94]

ص

  • صادقی، علیرضا نقد نظریه رایج برنامه درسی پنهان؛ ضرورت چرخش پارادایمی از برنامه درسی قصد نشده به برنامه درسی قصد شده [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 123-144]
  • صرامی، غلامرضا ارائه مدل مفهومی طراحی آموزشی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی (IDMSN) و اعتبارسنجی آن [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 7-32]

ع

  • عاصی، سید میصطف میزان به ‌کارگیری اصول گرایس در انشای دانش‌آموزان پایه‌ هشتم [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 31-52]
  • عالی، مرضیه تحلیل مقایسه ای هژمونی فرهنگی در برنامه درسی پنهان متون بین‌المللی آموزش زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 21-46]
  • عباس پور، عباس بررسی تطبیقی نظام برنامه درسی مبتنی بر شایستگی ها در برنامه تربیت معلم دوره ابتدایی کشورهای مالزی، هندوستان و ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 23-64]
  • عزتی، محمدرضا چارچوبی برای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی «کار و فناوری» (با تأکید بر دوره متوسطه اول) [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 33-60]
  • عصاره، علیرضا ماهیت و دلالت یادگیری مبتنی بر پروژه در گستره برنامه درسی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 95-134]
  • عصاره، علیرضا رابطه سبک‎های تفکر با راهبردهای یادگیری دانش‎آموزان دختر پایه دوم متوسطه، رشته ریاضی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 129-152]

غ

  • غیاثیان، مریم السادات تحلیل محتوی کتاب درسی زبان انگلیسی پایه نهم بر اساس فرهنگ و هویت ایرانی- اسلامی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 125-144]

ف

  • فتحی آذر، اسکندر چارچوبی برای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی «کار و فناوری» (با تأکید بر دوره متوسطه اول) [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 33-60]
  • فردانش، هاشم دلالت های تربیتی مفهوم دانش قدرتمند برای نظریه برنامه درسی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-30]
  • فرهوش، معصومه رابطه سبک‎های تفکر با راهبردهای یادگیری دانش‎آموزان دختر پایه دوم متوسطه، رشته ریاضی [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 129-152]

ق

  • قاسم پور، حسین بررسی تطبیقی برنامه درسی آموزش انشا در دوره متوسطه آلمان و ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 99-128]
  • قمری، حیدر ارزشیابی محتوای درس تاریخ ادبیات دوره دوم متوسطه بر اساس مؤلفه های "جامعیت" و "صحت و اعتبار علمی" [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 135-152]

ک

  • کاظمی، علیرضا بررسی مضامین و تعارضات فرهنگی در محتوای کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 47-72]
  • کدیور، پروین ارائه مدل مفهومی طراحی آموزشی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی (IDMSN) و اعتبارسنجی آن [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 7-32]
  • کرامتی، انسی بررسی مضامین و تعارضات فرهنگی در محتوای کتاب‌های فارسی دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 47-72]

گ

  • گندمی، فهیمه چیستی پژوهش تاریخی در مطالعات برنامه درسی از یک موضع پست‌مدرن [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 1-22]

م

  • محمدی، مهدی مطالعه تجربی تأثیر برنامه درسی صلح محور بر مدیریت خشم کودکان پیش دبستانی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 53-94]
  • محمدی، مهدی جایگاه ادبیات کودک در کتاب های درسی مقطع ابتدایی ایران [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 61-94]
  • محمودی، فیروز چارچوبی برای طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی «کار و فناوری» (با تأکید بر دوره متوسطه اول) [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 33-60]
  • مصلایی، مریم ردیابی مؤلفه‌های برابری آموزشی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 73-98]
  • مظاهری، حسن تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه‌ها‌ی درسی مطابق با برنامه درسی ملی [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 143-170]
  • ملکی، حسن بررسی تطبیقی نظام برنامه درسی مبتنی بر شایستگی ها در برنامه تربیت معلم دوره ابتدایی کشورهای مالزی، هندوستان و ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 23-64]
  • منتظر، غلامعلی ارائه مدل مفهومی طراحی آموزشی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی (IDMSN) و اعتبارسنجی آن [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 7-32]
  • مهدوی هزاوه، منصوره بررسی تطبیقی نظام برنامه درسی مبتنی بر شایستگی ها در برنامه تربیت معلم دوره ابتدایی کشورهای مالزی، هندوستان و ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 23-64]
  • مهدی زاده، بتول میزان به ‌کارگیری اصول گرایس در انشای دانش‌آموزان پایه‌ هشتم [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 31-52]
  • مهربان، زهرا تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه‌ها‌ی درسی مطابق با برنامه درسی ملی [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 143-170]
  • مهرمحمدی، محمود دلالت های تربیتی مفهوم دانش قدرتمند برای نظریه برنامه درسی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 1-30]
  • مهرمحمدی، محمود بررسی تطبیقی نظام برنامه درسی مبتنی بر شایستگی ها در برنامه تربیت معلم دوره ابتدایی کشورهای مالزی، هندوستان و ایران [دوره 11، شماره 41، 1395، صفحه 23-64]

ن

  • نصر، احمد ملاحظات روش‌شناختی پژوهش در حیطه برنامه درسی در ایران و آمریکا [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 95-120]
  • نعمت زاده، شهین میزان به ‌کارگیری اصول گرایس در انشای دانش‌آموزان پایه‌ هشتم [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 31-52]
  • نوری، علی مبانی عصب- فرهنگی یادگیری و رشد: به سوی یک برنامه درسی پاسخگو به فرهنگ [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 1-20]
  • نوشادی، ناصر ردیابی مؤلفه‌های برابری آموزشی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 43، 1395، صفحه 73-98]

ه

  • هواس بیگی، فاطمه نقد نظریه رایج برنامه درسی پنهان؛ ضرورت چرخش پارادایمی از برنامه درسی قصد نشده به برنامه درسی قصد شده [دوره 11، شماره 40، 1395، صفحه 123-144]

ی

  • یوسفی، مریم ماهیت و دلالت یادگیری مبتنی بر پروژه در گستره برنامه درسی [دوره 11، شماره 42، 1395، صفحه 95-134]